Čo je to Google reklama ?
Ak ľudia potrebujú nejaký produkt alebo službu, s najväčšou pravdepodobnosťou sa obrátia na Google. Reklama na Google sa netýka iba samotného vyhľadávača Google, ale aj skupiny viacerých stránok a nástrojov. Môžete využívať viac druhov reklamy a marketingových stratégií. Ak je nastavená správne, vaša spoločnosť vďaka reklame na Google doslova ožije a získa možnosť sa ďalej rozvíjať.
Výhody reklamy na Google:
- Platíte až za výsledky (pay-per-click | PPC)
- Dosah služieb naprieč rôznymi platformami a stránkami
- Cielenie reklamy na základe vyhľadávania kľúčových slov
- Prehľadné reportovanie
Analýza a úvodné nastavenie
Pred spustením kampaní robíme dôkladnú analýzu, analýzu kľúčových slov a návrh vhodnej stratégie pre dosiahnutie očakávaných výsledkov.
Pravidelný mesačný report
Všetky dáta pravidelne (1x do mesiaca) v prehľadnej forme reportujeme.
Pravidelná správa reklamných kampaní
Spustením kampaní to nekončí - kampane sledujeme a na základe získaných dát optimalizujeme tak, aby výsledky boli v rámci možnosti najefektívnejšie.
Individuálny prístup
Ku každému projektu pristupujeme individuálne - stratégiu vytvárame s ohľadom na možnosti klienta a očakávané výsledky.
Sme certifikovaný GOOGLE PARTNER
Stať sa Google Partner znamená, že vaša firma je uznaná ako firma s úspešnými a kvalitnými kampaňami, ktorej rastie počet spokojných zákazníkov a dokáže kvalitne viesť marketingové kampane.Výhodou je aj to, že noví klienti a nové projekty majú možnosť získať kredit až do výšky 350 eur na svoje kampane.
Aké sú možnosti pri reklame na Google ?
Google Ads je nový názov (pôvodne Google Adwords) pre širokú škálu reklamných produktov ponúkaných nie len vo vyhľadávači Google, ale aj na rôznych webových stránkach, ktoré Google vlastní :
Search Ads – Reklama vo výsledkoch vyhľadávania
Search Ads tvoria skupinu reklám, o ktorých sa vo firmách najviac hovorí, sú to totiž reklamy vo výsledkoch vyhľadávania, ktoré závisia od voľby vhodných kľúčových slov. Táto reklama je tvorená textom a zobrazuje sa, keď zákazník zadá konkrétne heslá do vyhľadávača Google. Firma alebo podnik platí za umiestnenie vo vyhľadávaní, Search Ads sa zobrazujú ako prvé pri vyhľadávaní, ide o tzv. ppc reklamy, a je vysoká šanca, že zákazníci na ne kliknú.
Display Ads – Bannerová reklama na weboch
Bannerová alebo obsahová reklama je vizuálna reklama zobrazujúca sa na rôznych stránkach a snaží sa prilákať viac klientov na stránky konkrétnej firmy. Zákazníci ju aktívne nevyhľadávajú, ale sú jej vystavovaní, čo pomáha pri budovaní značky, teda brandu konkrétnej spoločnosti. Display reklama môže byť cielená na vybrané stránky a vieme ju využiť celosvetovo na tisícoch stránok, na ktorých je možné reklamu zobrazovať.
Video reklama na YouTube
Online marketing často využíva miesta, na ktorých bežný užívateľ internetu trávi veľa času. Približne 65% všetkých užívateľov pravidelne sleduje videá na YouTube, preto správne umiestnenou reklamou môžeme osloviť veľké množstvo nových zákazníkov.
Shopping Ads – nákupné kampane
Shopping Ads sú určené pre e-shopy ponúkajúce produkty. Zákazníkovi sa zobrazia počas nakupovania a obsahujú veľmi konkrétne informácie – názov a cenu produktu, e-shop, v ktorom si ho môžu zakúpiť a často aj recenzie od zákazníkov, ktorí už produkt kúpili.
Gmail reklama
Ide o reklamy, ktoré oslovujú potenciálnych zákazníkov tak, že sa im zobrazujú vo vrchnej časti ich inboxu. Reklamy sa takto objavujú vo webovom prehliadači na mobilných telefónoch aj na počítačoch. Ich výhodou je, že môžu byť ukladané aj preposielané ďalej, prispôsobia sa akémukoľvek displeju a na mobilných telefónoch môžu zahŕňať aj tlačidlá ako ihneď zavolať a podobne.
Max Performance reklama
Max Performance alebo tiež nazývaná výkonnostná reklama je zameraná na dosiahnutie maximálneho úspechu reklamných kampaní. Je zacielená na konkrétne výsledky a umožňuje využívať všetky druhy Google reklamy v jedinej kampani. Hodia sa pre klientov, ktorí hľadajú komplexné riešenie pre svoju spoločnosť.
Lokálne kampane
Lokálne kampane sú ideálne pre kamenné predajne, pretože nemá zmysel propagovať produkty napríklad na zahraničných webových stránkach, pokiaľ chceme prilákať zákazníka do svojej predajne v konkrétnom meste. Jej výhodou je možnosť lokalizovať skupinu zákazníkov zo Slovenska, ktorí môžu reálne navštíviť váš obchod alebo ateliér.